what's new ?

I torsdags så blev jag sjuk. Var på Monte Sorri och skulle jobba till halv fem, men kl tre fick jag gå.
Började få jätteont i halsen och i öronen och hela huvudet bedövades på mig.
Försöktre ringa efter att få ett läkarbesök men nej åh nej, det var inte lönt eftersom jag "bara" varit dålig en dag.
Jag trodde inte jag hade någon feber för jag fryser ALLTID, men började frysa mer och mer.
Slutade med en feber på 38,1. Var inte kul att ligga i soffan med flisfiltar och duntäcke och frysa (för att senare på kvällen bli kokhet)

Sanna och Mia kom på middag, slutade med att dem fick göra mesta av middagen för jag kunde bara sitta på kökstolen :) Mia kom till att börja med att skära salladen, men då skär hon av sig nästan halva fingret så det var inte så lyckat. :( Blev jättedjupt så dem fick åka till läkaren med det efteråt :/

Dagen efter skulle jag jobba på Monte Sorri men jag var sjuk så. Fast jag fick ändå ta öppningen och jobba mellan 7-8.
Söte Sanna lämnade sin bil till mig så jag slapp cykla. GULD VÄRT !
På dagen fick jag sen överraskningsbesök med en massa gottgott från Ammi, Ala & Alex. :)
Sen lämnade dem Burger King till mig men jag kunde inte äta :(

Fick huvudvärk på fredagen som sedan utlöstet i det värsta migränfallet jag varit med om. Fy fan.
Jag låg nerbäddad i soffan hela kvällen med en blöt handduk över huvudet. Kunde inte se, kunde inte röra mig, kunde inte sova. Det var riktigt hemskt! T om när jag låg helt stilla så värkte det i hela huvudet ner i nacken, och det bara spände bakom ögonen.

Blev bättre på lördagen iallafall. Fick tillbaka lite aptit så jag följde med Sanna och hennes familj för att titta på brudtärneklänningar. Sen inom Center Syd där jag åt lite kycklingsallad. :)
Chips och dippa på kvällen :) Gott som fan

Idag är jag bra igen, har vilat upp mig så det är tillbaka till jobb igen imorgon.
Och full rulle nu med att planera det sista med min fest och mitt kalas.
Har Rosa Tema Fest här på lördag, så alla gäster måste ha något synligt ROSA på sig, annars kommer de ikke in. :D

Annars så är man så glad som man bara kan bli. Kan inte bli annat med sötnosen här hemma :D
Och han har tagit så väl hand om mig nu när jag varit sjuk :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Skönt att du är frisk nu.. jobbigt att se dig må dåligt.. =o( puss

2008-11-02 @ 23:14:55
URL: http://sppookie.blogspot.com
Postat av: Sanna

hallåååå.. uppdatering... =op

2008-11-10 @ 09:18:50
URL: http://sppookie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback