uff..

kan inte somna..
sov så gott med kim på soffan, däckade vid nio och vaknade till nu elva..
in i sängen och han sover som en stock men kan inte sova.
var sugen på piggelin så jag gick upp för att hämta men där fanns såna isglassar.
tog en sån som jag mumsade på, var så gott så jag gick och tog den sista.. vill ha fler.. :(

jobbat på julmässan på Örenäs slott idag..  Ingrid som jag står med.. :)
Dit igen imorgon, sen ska jag ha Alex här.. Kan vi busa lite i snön om den finns kvar..

Längtar tills tisdag.. :D Inskrivning på Mödrarvåden då. Är i 12:e veckan :)
Illamåendet har släppt men jag kan inte äta så mycket.. Blir mätt fort men det ska man väl inte klaga över :)
Bättre att kunna äta lute gott än att bara må illa hela tiden.
Sover rätt så mycket.. Men det är dels också för min kropp är trött av att jobba natt..
Men allt känns jättebra och vill bara att graviditeten ska gå snabbt :)

Kommentarer
Postat av: Kimmie

Du skulle ju inte skriva något här än ;)

Det kommer gå snabbt ska du se älsk och det kommer gå så bra! :D Älskar dig! <3

2008-11-23 @ 12:15:31
Postat av: Sanna

ja du får klämma ut min bebis snart, så jag kan skämma bort den..;o)

2008-11-23 @ 14:17:48
URL: http://sppookie.blogspot.com
Postat av: Kimmie

Vadå din bebis Sanna?! Det är MIN!!! ;D

2008-11-23 @ 17:05:43
Postat av: Kim

Ni kan ge er båda två, för det är bara MIN MIN MIN MIN MIN :) :) :)

2008-11-24 @ 11:49:16
Postat av: Anonym

Kim, du har inte med detta att göra ;) Är du riktigt snäll så kan du få låna den lite då och då ;)

2008-11-25 @ 20:52:02
Postat av: Sanna

Kimpa..



Jag trodde vi va överens om det här nu.. =op

2008-11-27 @ 10:53:22
URL: http://sppookie.blogspot.com
Postat av: Kimmie

Absolut du och jag är det Sanna :) Vi ska bara få Kim att förstå hur det ligger till också ;p

2008-11-27 @ 17:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback