mycket sömn

Jobbade inatt, så fick jhag förfrågan om jag kunde stanna till kl sju..
Snäll som jag är så stannar jag till sju :)
Kl nio släpptes biljetterna till Chris Brown så man fick vackert hålla sig vaken..
Tog ett bad där jag nästan somnade, pratade med kimmie (som också var svintrött efter att ha jobat natt..)
tittade rundor på youtube och ville bara att klockan skulle bli nio..
Och prick på, så knep jag åt mig två bra biljetter i den sektionen som vi ville sitta i.
SÅÅÅ... Den 23 januari sitter jag och Kimmie helt överlyckliga på hovet och skriker för fulla halsar :D
Kan knappt förstå att det är sant..

Skulle träffat Sanna idag men det blev inte så.. :/ Skulle ju sova till fem men vaknade vid fyra så jag gick upp då..
Nu sitter man här, jag & älskling har precis tagit ett bad så nu får man ordna till sig innan jobb.
Börjar en timme tidigare idag.. Så snäll jag är ;)
Får träffa min sötpanna på fredag :D

Två nätter kvar.. yes baby ;)

Kommentarer
Postat av: Sanna

saknar dig...

2008-11-22 @ 19:07:36
URL: http://sppookie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback