jag älskar dig.

det får du aldrig glömma, du är mitt liv. det bästa som finns.
det som gör att jag orkar ta mig igenom vadsomhelst, för jag vet att jag har dig bredvid mig.
kom ihåg, att vad jag än säger till dig. vad vi än bråkar om. vad som än händer.
så älskar jag dig så fruktansvärt jävla mycket. har jag alltid gjort ch det kommer jag alltid att göra.
finns ingen, eller inget, som kan ta din plats. aldrig någonsin.
önskar inget hellre än att leva med dig resten av mitt liv.
jag är helt din, du har hela mig. släpp aldrig mig.
tanken på att vara utan dig känns som knivhugg i hjärtat. du får aldrig lämna mig älskling.
jag klarar mig inte utan dig.

förlåt för allt igår. jag har jättedåligt samvete för det och mår riktigt dåligt över det.
går runt och känner tårarna i ögonen hela tiden. kan inte släppa det igår.
jag kan verkligen inte hjälpa hur jag blir. jag kan verkligen inte.
jag har varit sån hela mitt liv när jag bråkat med någon värdefull människa i mitt liv.
och dig värdesätter jag högst. därför blir det så jävla mycket skit från mig när vi bråkar för jag klarar verkligen inte av att bråka med dig. jag gör inte det, hela jag går sönder och jag kan inte andas. och det enda jag vill ha då är din närhet, och den får jag inte för jag bara bråkar och du blir arg och allt blir en jävla ond cirkel och jag kan inte komma ur anfallet.
och det blir värre om du går ifrån mig eller jag går ifrån dig, jag klarar inte det och jag blir verkligen rädd för mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback