whaaaatapp?

Två nätter kvar att jobba :D Känns så skönt.. Idah när jag vaknade så kom AllePalle så vi gick ut på en lång runda (över en timme) Runtom hela exan var vi :) Så det är det som har hänt idag, sen är det bara slappa som gäller, och äta middag. Och duscha =)
Ska äta fondue till middag idag =) Mysigt.. Synd att jag inte fått Björn Gustafsson-filmen än :( Längtar tills jag får den :)
Har suttit och klurat på julklappar, kommit på vad jag ska köpa och så nu iallafall :) Så det känns skönt, ska bara inhandlas med.

Något jag ser framemot den här veckan på på fredag när min älskade Ingela kommer ner <3 Ska också leka lite med Sanna i helgen :) Sen ska vi tre ha Taco-kväll här på tisdag. Myspys

Kim hade Glenn och Nille här igår så de spelade Guitar HEro - World Tour hela kvällen. De var så söta när de sjöng, spelade trummor och spelade gitarr. Fick en liten inblick på hur det skulle bli om femton år om vi fick en pojke till sommaren :)

Kimmie ringde idag. Beyoncé spelar i Globen i maj så vi vill dit :) Vill hellre se h enne i Göteborg eftersom det är mindre resväg för mig och vi får tänka lite på att jag är höggravid då. ;) Får se hur jag mår senare i graviditeten när biljetterna släpps, hoppas dock jag får en bra graviditet utan foglossningar. Och speciellt en graviditet utan bristningar, det är min högsta önskan. Har lite rädsla för förlossningen, eller ja lite och lite, rädslan är rätt så stor. Fasar för det :( Vill bara ha bebis men inte gå igenom en förlossning ;)

Kommentarer
Postat av: djey

fy vad fuskigt!! Jag vill också äta tacooooos :(

2008-12-16 @ 22:25:58
Postat av: Sanna

Björn Gustafsson filmen va inge bra.. bara ihopklipp på det han gjort sen han blev upptäckt på melodifestivalen.. tror där va ett klipp jag inte hade sett, från parlamentet.. men allt annat har man sett.. jag har kvar den på datorn om du vill ha den.. puss snutt..

2008-12-16 @ 23:47:46
URL: http://sppookie.blogspot.com
Postat av: knas

då får du ju följa med på tisdag djey ;)

2008-12-17 @ 05:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback