urinvägsinfektion

hade mysig dag med sanna på ikea igår, men så var jag tvungen att springa på toa konstant och det gjorde mega ont när jag gick kissade. kändes obehagligt och konstigt när jag inte satt på toaletten, sen så kom det blod efter att jag kissat. så söta sanna körde mig till jourcentralen, eftere en timme hade jag iaf fått träffa en läkare som skrev ut antibiotika till mig. slapp göra blodprov, behövde "bara" göra kisseprov..
väldigt snäll läkare när han skulle trycka på magen, han tryckte inte så hårt och när jag sa aj så släppte han direkt..
ovanligt för en läkare..

så ska ta tabletter två gånger om dagen i en vecka, tog två igår.
kissade inte lika ofta sen på kvällen men det gjorde så förbannat ont att jag inte ville in och kissa för jag visste vad som väntade mig.

så typiskt, så vankande jag tjugor över tre inatt och var kissnödig. bara tänkte gud nej, snälla, vill inte gå upp mitt i natten och ha så ont.. :(
men när jag hade kissat så kändes det knappt och jag blev så glad :D
Var ju tvungen att väcka till stackars kim för jag var så glad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback