drömmar

har riktigt starka drömmar nuförtiden. hemska drömmar. Vaknade upp ur en dröm och den var så verklig att jag grät.
Flera olika drömmar på en natt, vaknar varje natt och tänker på mina drömmar, alla bilder från drömmarna är så starka och verkliga och känslosamma.

Går in i veckan 15 nu. Läser varje vecka i min graviditetskalender på internet, där stod det också att det är vanligt med starka livliga drömmar. Hoppas det blir mindre sen.. :) Vill gärna ha glada drömmar.

Börjar jobba inatt, 7 nätter.. Men det är rätt så lugnt. Har slutat planera en massa saker dem dagarna jag jobbar, slutat stressa runt. Har jag jobbat natt vill jag ta det lugnt. Det känns bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback