blir aldrig av med beroendet

gud vad jag älskar gossip girl !
Såg avsnitt 8-12 igår :)
På TV här i Sverige har man redan hunnit till avsnitt 5 nu på söndag.
Tänkte först sluta ladda ner och se och se varje vecka fför det är lite mer spännande så..
Men kan inte låta bli!  :D

Har äntligen börjat bli bättre med förkylningen, hade lite hosta i förrgår (som resulterade i att jag kräkte på kvällen) men det känns bättre.
Och idag är jag jättetäppt i näsan igen... En aning trött på det.
Har varit så tråkigt när man legat hemma måndag tisdag onsdag, varit så uttråkad så det finns inte..

Igårkväll fick jag träffa Sanna lite, det var väldans skojjigt :D
Har jag tur hinner hon med mig idag med :D
Ikväll ska jag op Julbuffé på Monte Sorri. Visst ja, ska ringa min bror och ordna skjuts dit =)

Älskling har varit så söt senaste nätterna när vi sovit, han har legat så nära så nära mig att det slutar med att han ligger på min kudde med. Häromnatten fick jag inte själv plats på min kudde till sist så jag fick sträcka mig över och ta hans =)
Och inatt så pratade han i sömnen.. haha.. "Jesus.... Anlade den branden !" Haha... Han är så söt så =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback