dilemma

ja, då sitter man mit ti ett dilemma.
jag är jättekär. har alla känslorna jag har. smälter när jag ser dig le så mot mig.
blir så glad av att träffa dig, hela jag lyser upp när jag får ett sms från dig.
och ja, vi är vänner.
han har ju det rätt så bra ändå när man tänker efter. han får träffa mig medans han också kan träffa andra.
det svider. det svider så att vara så kär i honom.
så nu sitter man i en sits, vi är vänner. och vet ni vad jag är mest rädd för? att vi alltid bara ska vara vänner.
att han inte alls har dem känslorna för mig. så han nöjer sig med att vara vän med mig.
jag menar, varför gå längre när jag redan träffar honom.
men ska jag då inte träffa honom, så är det värre.
för då kanske han glömmer mig. så ja, här har vi ett dilemma.
tycker det är bra som det är nu, men ändå inte. men jag ger dig din tid.
jag mår så bra när jag är med dig.
och det gör så ont i mig att du inte är min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback