så typiskt mig

slutade å statoil sju morse, körde hem till mormor för att lämna youghurten tll henne.
Går ur bilen, stänger bildörren, och min tumme mitt i allt.
Känns som en evighet innan jag försod vad som hände.
Öpnade dörren och det gjorde så ont och blodet sprutade.
Rusade in och spolade kallt vatten på, sen tog jag bandage på och halva nageln blev blå (men min påbyggnad satt kvar otroligt nog)
Haft så grymt ont i den hela dagen.
Sovit en timme idag bara och ja, kan väl sägas att det syns.
Fick tid hos läkaren halv fyra idag, blev remiss till röntgen imorgon för det är antagligen en spricka.
Fy FAN vad det gör ont. Och har gjort hela dagen.
Kan knappt använda handen, och jag är högerhänt.
Suck, så jävla typiskt mig !!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Stackars min älskade prickikorvknasis!

2007-10-07 @ 19:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback