tårarna bara rinner

får i nget slut på det. det gör så jävla ont.
önskar bara att du hade kunnat prata med mig.
inget krav på förhållande, utan bara pratat med mig.
berättat vad som händer med dig. berättat hur du mår. frågat hur jag mår. vad fan som helst.
vill bara höra din röst igen.
har fysiskt ont i hela kroppen, mår så dåligt över det att det gör ont fysiskt.
kämpar med att låsa igen mitt hjärta igen.
varför var jag tvungen att öppna upp det igen? för att få vara så lycklig som jag bara är med dig och sen bli krossad igen.
vad är det för mening med allt? jag förstår inte det.
det kanske inte är meningen att det ska vara vi? eller så är det de men inte just nu. eller så, va fan. vill bara förstå meningen med allt.
jag vet inte vad jag ska ta mig till.



så. nu flyttar ni snart.
usch, det känns så tungt.
på onsdag nästa vecka kommer jag sitta gråtandes i bilen från norrköping.
men sen får jag krama lite på min kimmie i jönköping iaf.
ska bli så skönt att få träffa dig lite. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback