NU FÅR DET VARA NOKK!

Blir så jävla trött på dem jävla satans spindlarna. OCh trött på min satans fobi för dem.
Kan fan dö pga en spindel.
Ska köra från Statoil nu på morgonen, precis kommer ut förbi Shell spinner det en spindel förbi rätt framför mig.
HAde precis vevat ner rutan så det var därifrån den kom..
Jag, helt panikslagen, kör rätt upp på trottaren och kastar mig ur bilen i farten på passagerarsidan samtidigt som jag trycker snabbt åt bromsen och drar i handbromsen.
Sen står jag där helt hysterisk och gråter.
Går runt om för att hitta den så jag kan döda den, tänker INTE sätta mig i den bilen förrän den spindeln är död.

Hade jag gjort som jag velat så hade jag låst bilen och gått ifrån den, inga problem.
Men jag måste ta tag i mig själv och döda den.
Tar av mig skon och är beredd på att döda den.
Hittar inte den såklart.. Går tillbaka till Statoil för att hämta en handdammsugare fast vi hade ingen.
Så jag tog med mig en sopkvast.
Hittade spindeln tillslut, den låg i dörrfacket på bilen, så jag dödade den med kvastskaftet (ha, prova att säga det ordet snabbt tre ggr...) HA!

MÄNNISKAN HAR ÅTERIGEN SEGRAT!

Det tog mig bara 45 minuter från det att jag körde från statoil tills jag kom hem..
Ska fan investera mig i sånna spindelsprejjar nu.
HAr dem på ÖB, ska nog höra om jag kan få köpa en pall till inköpspris.
Ska kemikilera överallt där jag är. Dem jävla spindlarna ska fan inte komma åt mig !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback