snabbshopping!

hämtade upp Kim, som var och fiskade, när jag vaknat idag.
vidare till centan för han skulle ha linnebyxor från H&M och ngt han kunde ha på midsommar..
hittade en jättefin grön t-tröja.. :)
gick in på carlings (där är det farliga marker för kim. jämförbart med mig på Ikea..) och han hittade en svart keps. och inget mer (!)
in en runda på jack and jones, still nothing.. gav carlings en chans till och då hittade jag en halvlång svart hood.
50% så gav 150kr för den. supersnygg! kan slänga alla mina andra tradiga hoods i garderoben nu som knappt passar eller sitter dåligt eller är urtvättade efter några år på nacken. :)
(sen provade jag kims keps och han tyckte den satt bra på mig så jag fick den. den satt inte så bra på honom)

och mina tankar går återigen tilbaka till den där fina klänningen från Indiska. Tänkte att DEN ska jag nog köpa nästa vecka. Eller ja, jag vill det i varje fall. Ringde till Väla för att höra om den fanns kvar i storlek S. Nej. :(
Nehe, där sket det sig. Den är även borta från deras internetsida, men här finns en bild på den. :)

Blev grillning sen hos mamma. och Sanna följde med. Var så mätt att jag knappt orkade röra mig efteråt.
Och ja, får väl skryta liiite då.. När vi kom (Ville var redan hos sin mormor) så stod han vid TV-bänken, och när han skulle komma till oss så släppte han och stapplade FLERA steg innan han trillade. :D That´s my boy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback