Hey, beautiful!

Okey,den här klänningen från Indiska. SÅ FIN. Jag & Jessica provade varsin igår på Nordstan. Vi var grymt söta.. (men båda kanske behövde lite mer att fylla ut i den upptill? haha.. Men var kul att kunna ha en storlek S igen ;) )



Annars så hade vi en väldigt trevlig minihelg i Göteborg.. Kom upp i fredags kväll till morfar, lite smörgåsfika sen nanna.. Vi fick sova i en minimal bäddsoffa med en minisäng till.. Den var något högre så fastän de stod "ihop" så var det jag & Ville i bäddsoffan, och Kim i minisängen. Pretty tight! Ville vaknade sen sex på morgonen (var inga persienner eller gardiner så det var ljust när solen gått upp..) Fick han inte till att somna om så tjugo över sex gick jag ut och väckte mamma och dumpade av honom där :) Traskade tillbaka till Kim, så nu fick vi trängas i bäddsoffan.. Fick sovit till nio :) Sen saknade jag Ville lite väl för mycket så jag gick upp..

Micke & Marie med lille Alvin kom till morfar för fika och det är alltid så kul att träffa dem. Det måste jag göra när jag är i Göteborg :) Ett par timmar senare körde jag mamma & Kim för att hämta upp Jessica (jippie!) och gå runt lite på femman med henne. Tiden gick alldeles för snabbt och sen var det dags att sticka igen.. Jessica skulle på fest och vi skulle äta middag hos Marie. :)
Eftersom jag hade receptionspasset på F&S imorse som vanligt så fick vi köra hem igen igårkväll..
Men det var värt varenda minut där uppe. <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Klänningen va jätte jätte fin.. =oD

2010-05-09 @ 22:52:26
URL: http://sppookie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback