Gårdagens goda gärning

Igår körde jag förbi stationen för att se om pling var med det tåget (vilket hon inte var)
Stod en ung tjej utanför som frågade om hon fick låna min mobil och ringa sin mamma. Förstod av samtalet att hennes mamma var arg på henne, hon hade inte pengar att ta sig hem etc..
Frågade var hon bodde, vilket var i Svalöv. Sa att jag kunde köra henne. Då blev hon jätteglad. :)

När vi pratade så var det precis som att prata med mig när jag var 16, var rätt så roligt att höra ;)
Saknade tiden då man själv var 16 litegrann.. :)
Kim var väl inte så glad som satt hemma och väntade på mig, men jag hade inte hjärta att lämna henne där. Hon önskade att det fanns fler underbara människor av min sort, och det kommer jag leva på länge. :)

Hemkommen från bion nu, Breaking Dawn var lika sjukt bra även andra gången :) Kim däremot var väl inte så jätteimpad.. ;)

Jag älskar dig över allt annat, det ska du aldrig tvivla på.
Är bara mig själv och det är inte så lätt för dig, men jag försöker göra det så lätt som möjligt.
Vill aldrig vara utan dig, du & Ville är mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback