Två nätter kvar..

..till min efterlängtade semester :) Underbart!
Fullt med studenter hela veckan på jobb som avslutades med studentdagen igår. (puh!)
Jätteglad för deras skull, verkligen, men är rätt så trött på alla studentmössor nu ;)
Igår när jag vaknade så fick jag låna finaste bilen av E'. :)
Hade smidigt lite planer som tyvärr gick i stöpet.. Så får tänka om lite..
Men fick iaf ett par shorts på centan och Villes 2-årspresent.
Japp, 2 år. Nästa vecka. Om en vecka. Förstår verkligen inte hur tiden kan gå så fort.. :(
Min älskade lilla ögonsten.

Bror min fick hämta mig & Ville i industrierna när jag lämnat tillbaka bilen, och det slutade med att jag tog hans bil till jobb sen. Så imorse stannade jag kvar på Statoil och städade hans bil, vilket ni kanske kan förstå varför om ni ser bilden nedanför.. ;) Kan ju meddela att den är oehört fin nu efter en dammsugning, putsning, skräpslängning och matt-tvätt.. Har väl lite av en fetisch över att städa bilar.. ;)




Och här har ni skylten på Rasses handsfack.. haha.. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback