Så jävla trött på det..

Halsen började göra ont inatt, känner att ännu en förkylning är på väg att flytta in i min kropp. Nacken och axlarna gör jätteont, började igår och nu gör det så ont så fort jag rör mig.
Var i helvete har mitt immunförsvar tagit vägen?? Seriöst, jag har varit förkyld 98% av hela hösten.
Och jag är så fed up på det.

Är snart framme hos morfar och ska äta innan vi kör in till Liseberg.
Jag ska lägga mig en stund med vetekudden mamma köpte till mig.

Och ja, 118100 suger. Skickade och frågade var jag kunde få tag på en vetekudden till nacken. Deras svar var Apoteket, men de har inte det i sitt sortiment. Så sa mamma hälsokosten, och mycket riktigt, de hade. Mamma vet alltid bäst.

Och älskling lyckades byta bort sin natt i sist sekunden så han är med. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback