Roadtrip..

På måndagmorgon går jag av jobbet, sussar lite sött, hämtar min underbara prins på dagis, packar (ja, jag behöver inte tre dagar på mig att packa, det tar liksom en kvart..) sen bär det av till min älskade kimmie i Norrköping :)
På onsdag ska vi vara i Stockholm kl 12, för Ville ska på en casting till Liberos Tv-reklam. Håll tummarna för honom!
Jag vet ju redan att han är världens sötaste och charmigaste, så även om det inte händer mycket mer är han ändå en stjärna i mina ögon.
Ingela åker med upp till sin baby sen stannar hon veckan ut så man får köra sjäv hem på torsdag (eller ja, Ville är ju såklart också med) ;)
Valborg i heögen, och man jobbar.. Men det blir väl ingen bål ändå så man missar inte så mycket.
Förra året var mysigt, titta så söta vi är! (Och ja, en aning frusna..)


Kommentarer
Postat av: Betina

Jag håller alla tummar och tår! :)



Ska du inte snart ha en ny design? :)

2011-05-01 @ 08:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback