Sjukling..

Yes, efter en underbar helg (som sorgligt nog passerade för snabbt..) i Norrköping så kom jag hem med ett svullet öga. OCh eh hals som inte kändes helt hundra..
Så i måndags vaknade jag upp med en igensvullen hals. Jippie..
OCh ögat ville inte ge med sig. Har gått runt som Quasimodos bättre hälft..
Tog mig i kragen och fick tid till Västra Fäladen imorse, men halsprovet gav inget resultat.
Så de fick ha in en läkare att titta på det som konstaterade att min hals var jättesvullen. (nej, det har jag ju inte märkt..) så de fick ta en odling och ska ringa mig imorgon så jag får rätt medicin..
Legat på soffan i två dagar och tittat på True blood.. Ingen energi allas och bara känt mig helt väck.
Jag låter helt täppt när man pratar med mig men är inte täppt, utan det är halsen som låter på mig. Helt galet..
Och jag som skulle gå ut med Sigge imorgon och på fredag. Och skulle till Göteborg i helgen.
Allt bara sket sig. Min sista lediga vecka innan jobb helt meningslös.
Vet ni? Jag HATAR att vara sjuk. Hade ett bra immunförsvar innan, men verkar som om Ville snodde det från mig när han låg i magen.. OCh inte har han gett tillbaka det heller.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback