underbart härligt!

Vi gick en grymt härlig promenad igår. Jag Tutti & Ville (som sov i princip hela vägen..)
väldigt stolt över oss, hade liiite ont i fötterna efteråt bara.. Och emellanåt så pratade jag för mycket så man fick hämta andan lite.. ;)
Sen kunde vi med gott samvete åka till Väla på jakt efter en viss väska i en viss färg.. Men där kammade vi noll så vi åkte ner till Nova istället.. Samma dåliga resultat.. suck!
Så i all största hemlighet efter att jag släppt av Tutti hos Rickard, så skyndade jag mig hem och började smida små planer. (love it) hittade massa butiker allt från ystad till falkenberg (!) och planerade att ringa imorse.

så direkt efter hårdträningen (jadå, jag & tutti var på medelpasset kl tio..) var det hem och börja ringa.
för vill hon ha den i svart så ska hon ha den i svar och inte nöja sig med något annat.
hittade en svart på intersport i trelleborg (haha..) så dit ska vi på måndag!
(det roliga är ju att hon jobbar från trelleborg varannan vecka så detta kunde hon gott tänkt på innan.. planering!)
haha..

Hem till Ville (mormor passade honom), städade upp snabbt och duschade. Ner och lade honom i vagnen så promenerade vi ner till stan så han fick sova lite.. Skulle träffa min älskade Sanna :)
Hon följde med mig hem sen och hade liiite bevakning på när jag bakade kladdkaka.. :)
Kl sex kom Tutti & Prosse (ja jag vet att jag har två namn till honom.. förlåt Tutti men han är ju "Prosse" och du säger Rickard.. så jag försöker också.. one day at a time!) på middag och det var hur mysigt som helst. :)
Sen kom Sanna tillbaka vid åtta för vi skulle kolla på film.
Hachiko (?) tror jag den hette.. :)

Och vet ni? Jag ÄLSKAR att känna sommaren här! :)

(Lägger även in en liten skrytbild på hur vi gick.. hade med kameran men glömde fotografera.. typiskt mig!)



Kommentarer
Postat av: Betina

Gud va flitig du är! :)



Den filmen vill jag oxå se, det A dogs tale va?



Ska lätt se den i morgon ;) var den bra?

2010-05-22 @ 08:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback