Gör mig så glad

Blir så glad av att shoppa. Får ett glädjerus av att gå ut från enn affär med något i handen ;)
Varit på lite utflykter med Tutti idag. Fick ett ryck på att NU, nu ska jag bannemig köpa ny tvättkorg och kasta ut den som står i sovrummet och ramlar sönder.. Slängde iväg ett sms till Tutti om hon ville med till Ikea och svaret var ju då nej.. HA, eller hur ;) Hon skojade till det lite.. :)
Solen sken som bara den idag men vi trotsade vädret med en tur dit och sedan en tur till Nova.
Är på jakt efter en sjal i deras AIDS-kollektion som nu var slut på internet. Så jag ångrar lite bittert att jag inte köpte den när jag såg den på Väla för någon vecka sen..
Fanns inte på Nova, men ringde till Väla i ren panik men kunde pusta ut för de hade kvar en och lade undan den till mig. wihoo! :)

Ska till busfabriken med Kim, Ville, Malte & Glenn imorgon. :) Jobbar inatt till sju imorgon bitti, så jag får sova till halv ett så åker vi då.

Oh, visst ja. Köpte också ett "blad" som ska användas som sänghimmel till Villes nya rum. hihi Och en egen tvättkorg till Ville. Det ska läras i tid minsann. (Själv är jag 24 år gammal och kan fortfarande inte lägga kläderna i tvättkorgen utan en mellanlandning på golvet först..)

Här får ni en bild på det jag köpte. (Villes tvättkorg ä r ju såklart mindre än vår för det ser lite roligt ut med den skalan...)


Kommentarer
Postat av: Betina

Va snygg tvättkorgen var! Är det på nått sätt "fodrad" på insidan eller så? Jag gillar inte när man ser tusen olika färger på tvätt som ligger i. Hihi, petig!



Synd jag inte visste att Ville skulle ha ett löv, jag hade ju ett i källaren (eller var det nu ligger?) som inte har varit använt mer än 2 veckor. :) Fast nu slipper jag ju leta upp det.



Och klart lilleman skulle ha en tvättkorg! hihi

2010-06-02 @ 20:39:33
Postat av: Betina

Jag kollade hemsidan :) Bra med innertyg! :D

2010-06-03 @ 08:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback