07.35

okey, jag kan bli lite avundsjuk ibland. eller okej, mycket avundsjuk ibland. på personer. på saker som hur vissa får en splitterny dyr fin bil i födelsedagspresent av sina föräldrar. hur vissa kan äta vad som helst och ändå ha superfin kropp. hur vissa kan vara så grymt söta ALLTID vare sig där finns smink eller inte. hur vissa kan shoppa upp hur mycket dem vill av sin lön varje månad. hur vissa kan röka med gott samvete. hur vissa kan resa överallt till höger och vänster, stanna i USA.. vill ni jag ska fortsätta?
hur vissa bara lyckas så jävla bra i livet. vissa står medan andra faller.

missförstå mig "rätt" nu. jag är världens lyckligaste som har Ville, Har Kim. Har mina familj & mina vänner. Har ändå hälsan. Och man ska inte gå runt och grubbla på det man INTE har, utan man ska vara tacksam över det MAN har. Men det är inte lätt när den sistnämnde listan är så betydligt kortare..

Och ni. Nu säger jag godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback