hey, what´s up?

Kom ju på värsta grejen som jag glömt.. Nej, ska inte lägga upp vilka kläder jag har i samma posé som alla andra lägger ut bilder om.. Nä, har ju glömt berätta om min födelsedag. :)

Jo, födelsedagen blev det mest lugnt, fick ett kuvert av älskling med mina tatueringar som jag ska få göra :)
Dagen efter hade jag fest med Rosa Tema. (Fy fan, fick städa konfetti, ballonger och serpentiner i tre dagar efter.. Men det var det värt.)
Jättekul att få se alla mina glada gäster i något rosa.  Kom ungefär 20 stycken som trängdes i vår lägenhet =)
Fick min efterlängtade cykelkorg (japp, den var fyrkantig precis som jag ville!) av Sanna och Mia och en massa arombadoljor. :)
Blommor från Almir "Till världens bästa Carina" som det stod på kortet :) Stackarn hade glömt att jag fyllde år ;)
Sen fick jag en massa presentkort, chokladaskar, en liten söt rosa figur som man kan forma (urgullig), fler badsaker och tvålar, en väska m.m

Helnöjd iallafall :D Och det blev en väldigt trevlig fest. Kul med alla som kom :D



Idag har jag och Kimmie städat lite när vi vaknade, sen ner till stan för att äta frukost :)
Och sen gick vi runt i stan och fönstershoppade. Fast jag köpte ett par vantar =)
Kimmie köpte en mössa och en liten svart julgran med svarta julgranskulor som nu står bredvid hennes TV.
(Fast den ser lite missbildad ut för kulorna hänger lite..) Men jättesöt iaf..
Frågar du henne säger hon att den är cool så det är bara att hålla med.
Och så hittade hon till sist sin döskalleklocka på Ur & Penn. :)
Fika igen, jag blev megasugen på en bakelse så det fick man ju fika :)

Sen kom Mia & Jennifer efter sitt jobb så då hade vi en mysmiddag <3
Mys ikväll här, sen är min visit över. :(
Åker hem halv tio imorgonbitti.
Kort visit me ändå betydelsefull <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback