Min älskling har ett hjärta av snö

Såja, en ledig vecka framför mig :) Idag fyller finaste Lena år så vi ställde till med kalas här hemma för henne. Inte lätt att hinna med när man både jobbar, pluggar och har barn så jag tyckte hon var värd att få slippa "hålla kalas" God middag, ful (haha, den var väl fulsöt iaf..)tårta, smaskiga kakor och lite skratt förgyllde kvällen. Nu sitter Kim, Ingela, Nille, Jennie & David ute i soffan. Tittar på första avsnittet av andra säsongen "Walking dead" Jag vill först se första innan jag tittar på det så jag får underhålla mig själv :) Fullspäckad vecka framför mig, as always, så tiden lär väl rusa iväg.. Haft svårt att somna efter jobb nu så jag har fått sätta igång Winnerbäck och Melissa Horn på spotify.. Från att ha legat och vänt på sig tio minuter (ja, jag är van vid att somna på 1 minut..) så minns jag inte ens att jag lyssnar klart på en låt innan jag somnar. Så mysigt så. :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Självklart är kärleken till sitt barn störst. Inget snack om saken. Det är inget jag har försökt att tala emot och det är absolut ingenting jag tvivlar på heller. Min poäng är att precis som du skriver att det finns kärlek även innan barn kommer, även om den inte är att jämföra med det man känner för sitt barn.

2011-10-17 @ 22:16:04
URL: http://sandyj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback