Jäktveckan..

Blir mycket som händer denna vecka..
Älskade svärmor fick en hjärtattack för en och en halv vecka sen.. Och väl hemma & sjukskriven kan hon inte ha Tobbe.. Så jag har han två kvällar denna vecka. Och sen Friskis hela helgen..
Lördagen kommer ju vara på friskis och sen sova igen innan jobb, så den dagen kommer försvinna..
Ammi kommer ner i helgen så hade ju velat hinna lite mer än hej & puss & kram :)

Snart åker mamma & pappa till USA i 10 dagar.. Tur mamma ska ha Ville nu hela helgen så de kan klara sig ifrån varandra så länge ;)

Har börjat leta ny lägenhet, vi vill bo på larvi istället..
Älskar denna lägenhet men nu när vi har koloni så känner vi att vi inte vill lägga så pass mycket i hyra här  varje månad.. Kommer ju ändå vara i kollo halva året så :)
Jag är heller inte nöjd med Villes rum.. Tja, jag är väl lite fjantig men har en bild i huvudet på hur hans rum ska se ut, och hela hans rum känns bara blähä.. :/

Får väl slänga in mig i duschen nu´rå, innan pappa ska köra ut mig till byn.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback