Frivecka !!!

Och det känns underbart!!! :)
Stort minus bara att förkylningen inte släppt helt än, saknar min träning..
Har tränat trots förkylning hela hösten, vilket då resulterat i ännu mer förkylning.. Så får väl ge det en chans att försvinna så jag kan få komma igång igen..

Min son är helt tågtokig, har han varit sen han fick sin första dvd av gudmor.
Där var ett avsnitt med Chuggington och kan ju säga att han föll pladask..
Så idag ska jag och mamma åka ner till malmö, möta upp pling, och hem igen..
Enbart för att han ska få åka tåg. :)

Imorgon ska det sista skräpet från kollo slängas (som vi skjutit upp på ett bra tag nu...) och 15.30 börjar äntligen TWILIGHT-MARATONET !!! :)
Och vid midnatt ska man äntligen få se Breaking Dawn.. Längtat otroligt länge..

Morfar var nere i helgen, men jobbat dubbelt i helgen så fick bara träffa honom på middagen hos mamma.
Ska upp där i början av december iaf :)

Natti natti på er, klockan ringer ju 14.03.. (ja, sätter aldrig klockan på "jämt", en fixid'e jag delar med Kimmie..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback