Nu susar man genom stan..

Yes, har nu cykelpremiärat till Villes dagis.. (att jag cyklade dit innan när jag jobbade är inte samma sak..) ;)
Visserligen med mammas cykel, då min måste lagas.. :/ Byta kedja på den, man ser den knappt för all rost.
Jävla budget-skit-cykel.. Hade jag varit rik hade jag köpt Cupcake-modellen av Karin-cykeln.. Eller ja, hade jag varit rik hade jag ju köpt en asläcker bil och INTE cyklat.. Men nog köpt cykeln för prydnadens skull ;)



Är den inte helt bedårande gullig? :)


Kommentarer
Postat av: Heidi

Den är bara urläcker.... den ville jag med gärna äga :-)

2011-05-11 @ 20:09:53
URL: http://heidihofer.blogg.se/
Postat av: Betina

Supersöt! Vill oxå ha, men jag har en annan en i åtanke tills när jag ramlar över en trisslott med storvinst! :) hihi

2011-05-11 @ 20:12:38
URL: http://betinahofer.blogg.se/
Postat av: Anette Löwdell

Cykeln är gullig men inte sadeln,kan själv tänka mig denna cykel.

2011-05-12 @ 23:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback