Gissa vad..

Tappade även en av mina favoritparfymer på golvet så den gick sönder.. Men gott luktade det..
Jävla mög.. Hela helgen har jag bara tappat saker KONSTANT (k'nns som det iaf)
Kvittar vad och hur jag håller i sakerna så får de egen kraft och flyger iväg..
Grymt irriterande!

Sitter och myser med en kopp grönt te. Tänkte försöka hitta ett substitut för redbullen mina lediga veckor..
Istället för att sitta med en redbull så gör jag en kopp te. Får väl se hur länge det varar.. ;)

Nä, dags att göra sig klar för gymmet. Woho! :D


Kommentarer
Postat av: Betina

men vilket skit :( haha fördelen är ju att man inte har parfymer som är äckliga ;)

2011-05-17 @ 20:29:34
URL: http://betinahofer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback