Möblera om..

Suck vad jag INTE är nöjd med Ville's rum. Som ni säkert kan förstå genom bilden längre ner..
Har påbärjat en ommöblering, men inte helt nöjd.
Det dumma är att det inte går att flytta de sabla skåpen.. Så jag fick flyttat på ena, men ville flytta de andra två med..
Vill göra nya gardiner men inte hittat några bra än.
Och Malte ritade med bläck på ena väggen så nu har jag en utmärkt anledning till att måla om.
Då kommer bara beslutsångesten om vilken färg man ska välja. :)
På bilden så ser ni bara ena delen av hans rum, kan inte få med på fotot "gången" in till hans rum med bokhyllan men den står orörd så det kvittar :)


Kommentarer
Postat av: Monica

Tack för gratulationerna. Jag hörde av sanna att du är den som har koll på alla i stan. Kan vara bra och veta om man undrar något om någon. Hoppas du får till det med Villes rum. = )

2011-03-20 @ 21:39:49
URL: http://mamastuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback