Cykeltur

Igår tog vi cykeln upp till Tutti (hann knappt sätta mig på cykeln förrän vi var framme..)
Sen ringde jag mamma och bad henne hämta med Basilika till mig efter jobb.
Sanna nappade också på idén så jag cyklade hem till henne och mötte upp henne för att sen vidare tillbaka till mig. Ville är inte ledsen när han ska sitta på cykeln nu iaf.. Men han är helt hysterisk när jag ska ta på honom hjälmen. Jag förstår honom, och det är helt och hållet mitt fel..
Råkade ju klämma hans haka med spännet FÖRSTA gången jag skulle prova hjälmen. Smart liksom..
Så han hatar hjälmen.. Men är den väl på och man tröstar honom (gärna mutar med en majskrok också) så blir det bra igen. Och han är världens sötaste i den :)


Kommentarer
Postat av: Betina

Haha det där har nog varenda jäkla mamma gjort nångång! Jag med ;) och envisas jag med att knäppa Samuels hjälm nu så håller han andan å blinkar till hårt som fan precis när de klickar. mohaha :D det enda som går över är att de blir ledsna, livrädda är dom fortfarande! :D

2010-09-03 @ 12:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback