Villes första godisbit..

Gud ja, kan riktigt känna hur alla fördömande ögonbryns höjs just nu.. (jag själv hade reagerat likadant..)
Ville är tio månader gammal. Och personer runt om mig VET att godis är det sista jag ger min prins.
Men..kanske bättre med stora bokstäver.. vi försöker igen..
MEN, så där ja.. Kim hade tappat en salt lakritsring på mattan (svart godisbit, svart matta..) så imorse när vi gick upp så såg jag inte den biten.. Men Ville, han missar INGET på den mattan.. Ett tu tre kom han krypandes med en godisbit i munnen. Mina fingrar åkte in där illa kvickt för att ta ut den och efter lite mnotstånd fick jag ut den.
Så ladies and gentlemen.. Villes godisdebut är nu gjord. Kan han vänta fem år till minst. :)


Kommentarer
Postat av: Kim Ekelund

Får inte ha något ifred längre

2010-05-13 @ 20:37:48
Postat av: Sanna

Hahahaha... jag tänkte väl... inte likt dig att GE något sånt.... bättre det än kattskit kanske?! ;) puss

2010-05-13 @ 21:14:30
URL: http://sppookie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback