Svettigt värre!

Gud vad man svettas, riktigt kvavt är det ute! MEn helt ärligt så tar jag hellre denna fuktiga värme än ingen värme alls. :)
Varit en runda på stan med Tutti, denna gång var det hon som shoppade loss. Jag köpte bara ett nagellack (ljusblå) Ska snart pryda mina sommartår :)
Villes Faster Jennie är i Karslund med honom just nu, så jag ska väl passa på att laga mat & måla mina tåssingar.
Ville bara har en massa planer för sig idag som inte inkluderar mig, imorse hade hans mormor med honom som sällskap när hon handlade.. (fick jag iofs tid till att raka benen, skrubba mig & smörja in mig ordentligt med body butter..) Och sen när väl Ville kommer hem igen ska hans mormor passa honom för jag ska träna & sen direkt efter är det värdmöte på Friskis.. Så man fick inte se honom så mkt idag.. :( Kim är och fiskar så han är inte hemma förrän sex.

Längtar till lördag. :) Jag, Kim & Ville ska till folkets park i Malmö och mysa. (ska dit där nästa helg också med Sanna & Hampus) :) Ska ju bli fint väder nu i helgen så då får man passa på. Ska kanske fjäska till mig en grillning hos mamma. ska grilla imorgon där MEN man kan aldrig grilla för mkt.. :)

Slänger in lite vill-ha-prylar också.. :)



H&M




H&M






Klockia


Det på H&M är ju billigt och bra. Liiite värre med klockan.. Får nog önska mig pengar sen i presnet så jag får börja spara ihop till den.. Så tills dess får jag fortsätta drömma :) (går att klicka på länkarna under bilderna) :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilka fantastiska sandaler... Och för att backa upp min handduksteori måste jag erkänna att jag har lite lite i - mest för att det ska lukta vanilj!! :)

Men folk som har i förmycket får ett stycket utbrott levererat av mig... :)

2010-05-19 @ 21:48:19
URL: http://memyselfandhank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback