shopaholic..

ja, det är man ju tyvärr. :( grymt mycket.. och längtar något otroligt tills man inte har mammapeng längre..
nu är jag iingen sån som bara handlar till mig själv, jag älskar ochså att handla till andra.
är lika mycket shoppingberoende till det.. så då kanske ni kan förstå hur kul det var att man skulle ha barn och få köpa en MASSA kläder som AKTISKT behövdes.. ;) hihi..
Så igår gick jag & Tutti på stan. Jag handlade ett GRÖNT nagellack. (yes, det skriker verkligen grönt på mina naglar nu..) Fast kommer ta bort nagellacket igen idag och ge ett nytt försök då nagellacket var väldigt dåligt.. :/

Har hitatt en superfin adidas-dress som jag ska köpa till lilla prinsen till höst.. :) Svart med färgade Adidas-streck,
grymt snygg!
Hittade jättemycket som jag ville ha, vi stack även till Centan & Nova men köpte en tröja som jag kikat på länge.
En randig med döskalletryck från Gina. Hittade morsdag-presenter med.. (hittade en åt Kim med till hans mamma..)
Tutti hittade en superfin klänning.. den var så söt på henne! :)

Sen var det dags att släppa henne på tågstationen för hon skulle till Norrköping, och sen idag vidare till Stockholm och Prag. Era lyllisar.. :)

Friskis & Svettis som väntar idag.. Alltid lika roligt.. :)

Kommentarer
Postat av: Betina

Visst är det underbart att handla, men ÄNNU BÄTTRE att handla till andra. Sanna glädjen = shopping! hihihi...



2010-05-26 @ 11:36:52
URL: http://betinahofer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback