Möte som föräldrar

Idag har jag & Kim varit på Montesorri för informationsmöte inför inskolning.
Välidgt spännande, höra om rutinerna (som jag typ redan vet efter alla år jag jobbat där.. men ändå..) och lite annat smått och gott. Kändes lite pirrigt i magen när man såg framför sig  hur han sprang runt där lekandes med andra barn. Ska bli kul och se  hur allt kommer fungera.. :)

Kära Tutti fick ha hand om Ville under tiden, så vi åkte dit efter mötet. Fastnade lite så det blev stressigt iväg sen eftersom jag skulle vara stängningsvärd på F&S. Ibland kan man inte sluta prata ;)

Varit en kort runda på Center Syd idag med, alltid lika trevligt! (kanske har med att göra att man umgås med Sanna & Tutti..?) <3 Har tvättat idag men det dära mögtorkskåtet gick sönder så nu hänger det en massa tvätt i mitt kök som jag får hänga in på en ledig tid som jag snodde imorgon.. Måste även passa på att tvätta mina S-kläder då jag ska jobba en natt på onsdag. OCH på måndag börjar mitt schema igen..
Blandade känslor, jag har fått smak av "hemmafru"-livet nu. Men säger man det högt så klassas man som en arbetsskygg människa och det är jag INTE. Har ni träffat mig? Jag som haft femtio olika jobb hela tiden och sprungit mellan arbetspass? Det finns sin charm i det med, (syns ofta på lönen..) men helt ärligt så finns det inget som slår att umgås med min son varje dag. Så det så. :) (springa runt på köpcentra och vara ute med vagnen är bara små glittriga plus i kanten..) ;)

Och ni, jag är GRYMT sugen på rosa dödskallae. gah! :)




Kommentarer
Postat av: Betina

Muuuuuuuuuuuuums!



Jag ÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR sura döskallar! :)))

2010-06-01 @ 16:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback