Måndag

Idag har man lite planer :) Ovanligt?
Ska prata med min Bovärd då min tvättnyckel är borta så jag kan ju ite sätta upp tvätttid.. :(
Skickade iväg en Ikea-kasse med tvätt till min supersnälla mamma igår :)
Så ska vi upp till mormor & dricka kaffe. Kim ska titta på hennes TV-bänk och se om han godkäner ett byte med henne vid flytten till nya lägenheten.. Den är av glas men är jättefin, men Kim har något emot glas så han kommer säkerligen säga nej.. :/

Ska med Tutti till Trelleborg i eftermiddag, vi ska köpa hennes Adidas-bag. :)
Hoppas min sötsanna också följer med :)
Ska fjäska om vi inte kan åka inom IKEA, har sett ett par supersöta kökshanddukar som jag bara MÅSTE ha (som med en massa här i livet..) Så när man ändå kör förbi kan man väl passa på? ;)
Alltid lika roligt att gå runt på  IKEA. :D Har ju ett par hundra kvar på mitt tillgodokort.. ;)
Längtar tills Ville ska få sitt rum, hoppas det kommer bli så bra som jag tänkt mig. Kim får ju också vara med på ett hörn.. Han brukar nifrågasätta mig rätt så ofta men för det mesta (läs: Alltid) så kommer han fram till att jag har rätt.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback