Årets första riktiga..

GRILLNING! Ja, jag är väldigt svag för grillat..Gud så gott det var :)
Visserligen fick vi sitta inomhus så lite av grilla-känslan försvann.. MEN, det var ändå god mat.
Fast jag orkade inte min majskolv (som är bland det bästa jag vet..) och den var lite för kall och jag hade ingen grillolja.. (yes, jag har inte smör och salt på.. jag har Allround grillolja.. mums!) :)
Fick ätit mina "curlyfries" (på påsen står det att de heter Twister MEN jag tycker det låter roligare med Curlyfries som de säger borta i Amerikat..) med kyckling, min goda sallad, halvhemmagjord tzatsiki och den  nya päroncidern till som jag helt har fastnat för. Briska eller vad märket nu heter? :) Supergod iallafall!

Kim tittar på på Avatar på BluRay så jag får väl lägga mig hos honom på soffan. Dricka lite cola & smaska godis så kanske jag kan få bli kliad på ryggen sen ;)

ÅH åh åh.. Jag behöver hjälp btw.. Funderar på att göra någon väggmålning i Villes nya rum.. Tar mer än gärna emot tips & ideér.. :) Så länge det inte är en ide rörandes Byggare-Bob eller Pokemon är jag mer än nöjd ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback