tiden bara rinner iväg..

Ville är nu 9 MÅNADER! Och jag vet banne mig inte vart tiden tar vägen..
Känns som om det snart är dags att infinna sig på jobbet igen.. Juni känns inte alls långt borta!
Men har lite saker att se fram emot innan dess. På torsdag kommer Kimmie & Mia ner :)
Och min älskade Kimmie stannar i ELVA DAGAR! :) Dem dagarna vill jag aldrig ska ta slut :(
Och i april smids det roliga planer för Tutti som fyller 25. :) Kommer bli så roligt!
Helgen efter fyller min söta Ingela år.. :)
Sen hyx flux är vi inne i maj och då är det verkligen inte långt kvar..
Börja planera och skicka inbjudningar till Ville's 1 årskalas.. <3

Solen har ju börjat titta fram nu så nu har man börjat gå ut med vagnen igen :)
Underbart med Vår, man bara längtar till den varma underbara sommaren!
Då ska det dansas runt i mina rosa pumps :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback