När ingen ser..

Vaknade upp idag till ett tomt hem. Ingen Kim. Ingen Ville. Gud så tråkigt..
Regnet öser ner där ute men det speglar bara mitt humör så jag klagar inte.
Fick två underbara dagar på stranden i helgen. Och INGEN som helst färg. Så jävla mycket jag hatar mina pigment. Smörjer jag mig inte ordentligt (läs OFTA) så blir jag kräftröd. OCh ingen som röd som lägger sig och blir brun sen. Nej nej nej.. Det blir vitt efteråt.
Ska väl vara glad över att jag inte brände mig iallafall. :) Får pressa på Rhodos sista veckan i augusti så jag får vara brun någon vecka i september ;)

Ja, vad gör man nu när mina älsklingar är borta då? Slappa på soffan? (brister ut i gapskratt)
Ska strax uppdatera med lite bilder från i helgen. Dumma jag glömde kameran igår men jag har bilder från i lördags iaf.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback