God (?) morgon..

Gud vad trött jag är dessa dagar.. Vet inte vad det är med mig?
Och det hjälper knappast med en son som bara bråkar nätterna igenom..
Idag är det besiktning av vår lägenhet. har ett ord för det. blää. :(
toaletten är inye fixad än, och jag har inte ordnat tapeten i hallen så..
Och eftersom toaletten inte är fixad så ska den bli det INNAN flytten och då lär de sätta in en ny toastol här och det lär ju bli dyrt för oss. kanske smällen vi får ta när vi hade sån tur att vi slipper dubbla hyror.
den 30 JULI flyttar vi. :) helt underbart ska det bli! :) får försöka få ihop ett gäng men blir nog inte världens lättaste med tanke på att vi flyttar en fredag vid tolv.. :/

har inte hunnit träna på typ tre veckor och det känns jättekonstigt. och väldit tråkigt. de dagar jag kunnat har det inte funnits något roligt pass jag velat gå på. imorgon är det medelpass kl 10.00 så hoppas Kim inte ska iväg förrän efter elva så jag hinner träna. :)


Haha.. Här bjuder jag på en rolig bild på Ville från igår.. Kim skvätter vatten på honom och jag lyckades fånga grimasen ;)



Kommentarer
Postat av: Betina

Hahahahhaa lilla sötfisen! :) underbar bild. hihi

2010-06-17 @ 13:35:48
Postat av: Johanna

Nää vad söt han är... :) Grattis till honom, och er, på ettårsdagen!!

2010-06-18 @ 10:27:10
URL: http://memyselfandhank.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback