Busfabriken

Där har vi varit idag. Jag, Kim, Ville, Malte. Och Glenn kom också dit. :)
Malte var rätt så rädd för det stora leklandet där det väsnades en massa, men VIlle tyckte där var himla skoj.
Speciellt i hoppborgen :)
Men de tyckte nog deras 1-3års lekland var roligast :)
Åt där med, inte det godaste man ätit men man var hungrig och man blev mätt.
Stackars älskling fick ha hand om både Ville & Malte hela förmiddagen då jag sov efter min första jobbenatt.
Efter busfabriken sprang jag snabbt in på H&M på Väla där jag lagt undan en scarf jag ville ha. Från deras Aids-kollektion.. Superfin och STOR. Älskar den :) Men är mer en höstsjal så den får ligga och vila under sommaren :)

Nu är här uppstädat, såg ut som jag-vet-inte-vad efter att ha haft småvildingarna lösa i flera timmar.. suck!
Men men, bättre de får ha roligt så får man städa sen. :)
Kim berättade om vad som hände när han kom ut från toaletten. Då satt Malte & Ville i köket bredvid varandra.
Ville ät kattmat. Och för varje bit han tryckte i sig så klappade Malte händerna...
Sedär, Ville har fallit för sitt första "grupptryck" (om man kan kalla det för det när det bara är en person som hejar på?) För inte åt han det för att det var gott iaf! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback