Skruva av & skruva på..

(Rubriken ska läsas med grov norrländska för bästa effekt.)
Varit på Ikea (var annars?) idag med Pling, lyckades få hit henne till Landskrona ;) (krysset är redan uppe i taket) <3
Först inom Väla, hon skulle ha en bodybutter & de hade rea på sitt egna märke på Body Shop så jag fick handlat min favorit-lukt i body lotion istället för butter.. Shea oil tror jag den heter. (orkar inte gå och kolla..)
Köpte även en liten man har till läpparna, så gudomligt!
Såg en ASGRANN klocka to die for i ena klockaffären. Från Jet Set. De hade stor REA på alla klockor stod det på skyltarna men över den klockan som fångade mitt öga så stod det "Ej Rea" Vad annars liksom?
(Skriv då inte på stora skyltar att det gäller A L L A klockor..)
Hursomhelst, den var i en jättefin rosa färg :) 598:-
Liiite billigare (typ tvåtusen) än Dolce & Gabbanan jag velat ha i en massa år men änå mycket pengar.
Dregla får man :)

Inne på IKEA hittade jag vårt nya datorbord. Ett mindre, och grymt billigt.. Hade kvar på tillgodo-kortet så :)
När jag väl fick monterat klart det, hade sista "plankan" kvar (och hade då suttit med det i typ trekvart med en stjälpnades Ville över mig..) Så insåg jag att jag satt två plankor fel. Två av de fyra första jag satte ihop..
Så det var bara att skruva av ALLTING och börja om med en STOR SUCK.
Fan alltså.. Och Nille som berömde mig igår att jag var händig när jag lätt som en plätt hakade upp hans cykel på min cykelhållare på bilen. Och fick fast cykeln med två resårspännen. Så inträffade detta idag..

Vill bli av med det gamla skrivbordet nu så snabbt som möjligt. Får jag inte svar på min blocketannons "huttar" jag det på söndag.

Åh, hittade även på fyndet ett litet rött lackbord för 29:-. Sådant som jag ville ha som "aktivitetsbord" till Ville.
Så, check!
Söta Ammi var här också idag och snackade massa skit, det gillar vi! :)
Imorgon blir det sköna Citadellbadet sedan efterlängtad filmkväll med snuttisar. :)

Och jag saknar dig.

Kommentarer
Postat av: Anette Löwdell

Tack så mycket att du saknar mig.

2010-07-02 @ 23:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback