Måndag

Kim är hemma så allt borde vara i sin ordning. Men nej.. Kim kommer hem snorig och febrig. Stackare..
Vi har båda två känt av att förkylningen legat och lurpassat och halsen varit tjock..
Jag i min tur har känt mig hängig hela helgen och igår började jag knapra i mig Echinaforce.
Så det känns bättre men inte helt väck..
MEn det har mest varit på förmiddagarna det varit värst, framåt tre har det känts bättre (?) på dagarna.
Mycket märkligt..
Idag har jag även börjat knapra Rosenrot. Mot tröttheten jag känner mer och mer nu igen efter att man börjat jobba natt. Känner verkligen skillnaden mot att ha varit hema i ett år och sen tilllbaka dit, känner hur det sliter på kroppen. Och RedBullen är ju inte bra för en, jag dricker ju då den mest för attt den är så satans god, men lite energi ger den mig på natten. Men jag ska ge rosenroten en chans och se om det blir bättre.
Jag förstår att man är trött den veckan man jobbar, men tröttheten sitter kvar på min lediga vecka..
Och det är inte kul att sova till fem sex på dagarna när man jobbat natt (räcker ju till två-tre..) och inte få träffa sin son mer än ungefär en timme. Det suger..
Till hösten när han går på dagis så ska han hämtas kl fyra så då måste jag ju komma upp ur sängen. :)

Vet ni vad annars som är bra med den här måndagen? Tutti kommer hem. :)
Och jag håller en massa tummar för dig ikväll. Men ta det lugnt Mia, jag håller fortfarande tummarna dubbelt för dig. :) 

Kommentarer
Postat av: Mio

Hur många tummar har du egentligen? ;D Tack, love! <3

2010-07-05 @ 15:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback