Måndag

Imorse satte vi igång och tömde vinden. Så otroligt skönt att an kan lägga sig det bakom sig..
Ville hade sovit hos mamma så de kóm vid elva-tiden men mamma gick hem med honom ien så han fick sovit.
Hade lånat Emils bil (som tur var, hade vi inte haft den hade det blivit minst tre-fyra vändor till..) så vi lastade den fullt, sen lämnade mamma min bil så vi tryckte in resten i den. Och så körde vi till tippen.
Tog inte så lång tid faktiskt.. Men sen hade vi lite skit i källaren och Kim skulle hem till mamma för hon var tvungen att sticka till jobb så då kunde hon inte passa en sovande Ville. :)
Körde även vårt gamla databord hem till Lena så det är rätt så skönt att inte ha det stående här mitt i vardagsrumet.. Nu börjar man längta riktigt mycket efter att flytta.. :)
Ville knappt lämna tillbaka jeepen till Emil igen.. :)

Kunde knappt bärga oss tills vi kom iväg till stranden, så där fick vi avnjuta härligt svalkande vatten och värmande sol. Ville älskade havet :D
Grillade sen (otroligt gott) och jag fick träffa min bästa Sanna. Och jag hade ju min bästa Tutti & Ingela som hjälpte mig idag. Guld värt! <3
Stackars Kim fick inte fiskat så han fick också bära ;)

Precis varit på bio och sett Eclipse (igen ja..) med Tutti, Ingela & Tanja. :)
Första gången man varit på bio osminkad och med foppatofflor (JA, jag glömde byta tillbaka till mina flipflop efter alla vändor på vinden..) Fruktansvärt.

Nu har man äntligen duschat så nu ska jag sörja mig med min gottiga bodylotion med sheabutter.
Den doftar så  ljuvligtså ska låta Kim sitta brevid och bara snusa på mig :)

Nu blir'e två dagar i kollo med barnpassning och sol medans de duktiga får jobba på och måla om.. :)
Men tro mig. Två småbarn springandes runt nakna i en kollo med pool. That´s hard work! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback