Godnatt..

Så, nu har man kastat i sig ett par mackor och ett stort glas vatten.
Tänkte faktiskt ta en snabbdusch innan jag kröp ner bredvid Kim..
Stackarn är fortfarande sjuk (läs nära döden..) så Ville fick sova hos mormor inatt och lämnar honom vid nio..

Jag säger då det, jag får höra mycket på mitt jobb. Oftast är det tyvärr negativt men inatt kom där in en kille.
(Han sa till mig förra jobbeveckan att han tyckte att jag var söt. Och om jag var singel men jag berättade att jag hade sambo och barn.. :) ) Inatt bredde han på ordentligt;

- Det är farligt för dig att jobba här.
- Jasså? (tänkte jag och undrade om det var ett lamt försök till raggning eller ja..)
- Du är för söt för att jobba här
- Jasså, tack..
- Jag menar det. Om någon stör dig här så säg till mig så fixar jag det. Jag skyddar dig till döden, livet ut.
- Haha, tack, det ska jag komma ihåg..

Sen gick jag. Haha, han är nog inte mer än runt 18-20 och första intrycket så verkar han vara väldigt otrevlig av sig men det är han visst inte, Blev rätt så chockad..
Du får hålla hårt i mig nu älskling ;)

Skämt åsido, man får höra roliga saker ibland..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback