Freeeedag..

Och Kim åker iväg till KArlskrona HELA helgen. Inte jättekul precis.. För honom självklart, men inte för mig & Ville.. :(
Försöker få tag på La-hem, då vi har inflyttning i nya lägenheten den 1:a, men det är på en söndag.
Så när ska man då få nyckeln?
Tycker det är konstigt om man ska få den på måndagen den 2:e.. Men får inte tag på Bovärden.
Och vill gärna få svar så jag vet att vi kan flytta på söndagen. Vet om att killen som bor där är utflyttad eftersom han egentligen ville att vi skulle ta den tidigare..
Ska snart köra och laga bilen, den dånar som bara den. Tydligen hjullagret så jippie..
Och Bilbo måste till veterinären och fixa sin tandsten, har ringt men han har telefontid halv ett-ett idag.
Så får prova igen då..

Tjejfilmkväll imorgon. Jag, Ingela & Sanna. Sen var vi inte fler :)
Får klura ut vilken film vi ska se.. Tips någon?

Kommentarer
Postat av: Din Far

Jag tycker ni ska se ORPHEUS om ni vågar

2010-07-02 @ 19:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback