Duktigt irriterad!

Dagens arga inlägg dedikerar jag till alla er idioter som tar upp ALLA familjeparkeringar när ni inte ens har barn i bilen ! Och inte nog med det, kommer det en jävla gubbjävel och tar SISTA familjeparkeringen från MIG som har Ville med mig. Och han satt själv i bilen, han hade väl inte ens barn över huvudtaget.
Sådana som ni kan verkligen förstöra hela min dag!
Stort missbruk!
Skulle inte förvåna mig om alla idioter, som inte har på platserna att göra, förstör för oss andra så platserna försvinner.
Tyker det borde bli lika bevakat som handikappsplatser blir, sätt böter på bilarna som inte hör hemma på dem platserna. Så kanske de lär sig.


Familjeparkeringen är till för de som har med sig sitt/sina småbarn och vill ha plats bredvid bilen till att ta ut sitt/sina barn så säkert som möjligt! Kort och gott.

Kommentarer
Postat av: Betina

Jag håller med dig, förstår att du är grymt irríterad! :/

2010-07-07 @ 19:37:04
Postat av: Johanna

Folk (främst gubbar) tror de kan göra vad de vill...

2010-07-07 @ 22:48:09
URL: http://jmepersson.blogg.se/
Postat av: pling

jag parkerar på familjeparkering :D haha!

2010-07-09 @ 07:48:36
Postat av: Anette Löwdell

Håller med älskling! Att andra kan förstöra så.

2010-07-11 @ 07:42:22
Postat av: Anette Löwdell

Håller med dig älskling! Folk får faktiskt lära sig kan det vara så svårt,men som jag säger dom får sitt straff.

2010-07-11 @ 08:12:01
Postat av: tommy

bästa platsen!!!!

sen e ja ju gubbe åsså

2010-07-13 @ 17:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback