70 timmar jobb

Yes, nu har jag 70 timmars arbete framför mig..
Och jag känner mig redan trött. Har haft sådan grym dygnrytm denna vecka..
Vaknat tidigt och känt mig pigg hela dagen.. Fast nästan somnat vid sex-tiden på kvällen..
Det kanske inte har varit lika kul.. Såg film med Sanna fredag & lördag.. Men dag 2 kunde jag inte kontrollera mina tunga ögonlock.. Så stackars henne fick se nästan hela filmen helt själv.. :/

Är på jakt efter ett par färgglada kuddar till soffan.. (inte FÖR skrik-färgglada då jag har en pojkvän som är ett stort fan av svart och för mycket färg skrämmer honom..) ;)
Missförstå mig inte, jag har fått in rätt så mycket färg här hemma, man får ta liiiite i taget så han hinner vänja sig bara ;) Hittar jag inga fina får jag leta efter något fint tyg och sy dem själv helt enkelt. :)
Nästa vecka ska jag ta mig i kragen och tvätta alla gardinerna´för att sedan sy upp dem.


Nästa månad ska jag äntligen få upp en suuuuperfin tavla i vardagsrummet!





En annan tavla jag även är kär i, men vet inte vart jag hade kunnat ha den.. :/








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback