Yrväder..

Njao, har tänkt till lite nu.Och det bästa jag vet är faktiskt IKEA.. :D
Köpte ett par handdukar och ett SUPERFINT påslakanset. Riktigt fint.. Såg ett till superfint som står på inköpslistan. :)
Måste bege mig till ett superhemligt ställe efter Rhodos för då ska mormors 70' års present inhandlas.
Och vet att hon kommer bli så glad så glad så.
Men världens bästa mormor är värd det bästa.
Men min mormor & morfar har alltid varit det bästa, all tid man spenderat ute i Saxtorp.
Och jag vill så gärna upp till Göteborg. Träffa morfar, Micke & Marie.. Håller tummarna för att det blir av till hösten :)

Imorgonska det busas och springas en massa på busfabriken. Jag & Tutti ska få gå lösa.. Och ja, Ville med sin mormor med ;) hihi..

Kommentarer
Postat av: Betina

Vi var iväg på Busfabriken idag, suuuperskoj :))

2010-08-10 @ 21:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback