ruskigt väder

rätt så mysigt när det är så kallt där ute (och ja, i vår lägenhet är det kallt inne med..) och man kan mysa i soffan med gott samvete :)
Igår var vi faktiskt på karslundsbadet, lena, jonas, tanja & malte var också med.
blev en timmes badande och Ville njöt i stora drag :)
han har varit snorig och tradig senaste dagarna, sover mest på dagen och ligger och sparkar och kan inte andas på nätterna.. mindre kul.. :/
men inat har han sovit rätt så bra :) jag var så trött igår att jag gick och lade mig 20.40.. sen kom Kim in med Ville när han hade somnat :)

igår fick jag bakat kanelbullar :) var så skönt igår, fick städat, bakat, kim gjorde sin pizza och satt mest i soffan större delen av kvällen :) Ville var på sånt myshumör :)
nu ligger han och pratar med sina labanspöken i sitt babygym :)

ska till mormor idag med lite kanelbullar, ska lämna hos mamma efter bebissimmet, äta middag hos lena sen ska jag höra om sanna och ingela villl komma en stund ikväll :)
men dem nannar gott nu, ingela fick jag inte ringa idag för hon skulle sova ut. och sanna sover sött nu så tänker inte väcka henne med sms än ;) så snäll jag är <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Snällt av dig.. ;o) Tyvärr va inte Jessicas brorsbarn lika vänliga..=op kommer gärna upp en stund ikväll..=o) puss

2009-10-04 @ 12:02:31
URL: http://sppookie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback