Veckans höjdpunkt

Äntligen är det SNART söndag :D Då kommer det jag väntar en hel vecka på, GOSSIP GIRL :D
Längtar riktigt mycket, väldigt mycket omedvetet med eftersom jag häromnatten drömde att jag befann mig i ett Gossip-avsnitt ;) hihi..

Min blogg har blivit JÄTTEFIN nu tack vare Betina <3
Massa massa massa fin gumman, tack :D

Själv är man lite så småsjuk, och nu kom Kim hem imorse och har dragit på sig det :/
Stackaren.. Han klarade sig inte undan :(

Jag är så baksugen. Och så sugen på jordgubbstårta. :(
Ska nog planera in att göra det på tisdag.. :D

Annars så är man väldigt glad att ha sin Kimmie här hemma, fastän hon inte är så glad över det ;)

Kommentarer
Postat av: Betina

Var det nu allt du trodde att det skulle vara då? Avsnittet menar jag :) Hihi...

Hmm, kollar du inte dina kommentarer här på bloggen? Kram

2009-05-25 @ 16:19:20
URL: http://bettybitch.blogg.se/
Postat av: Betina

Snart är det söndag igen ;) hihi

2009-05-29 @ 20:05:50
URL: http://bettybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback